воскресенье, 16 февраля 2014 г.

შეფასების სქემები

1.http://www.mastsavlebeli.ge/?action=page&p_id=19&id=358



ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკები


ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკები



ჯგუფის წევრის მუშაობის შეფასების ცხრილი
კრიტერიუმები
1–5
6–7
8–10
მოსწავლე კარგად აცნობიერებს საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე პასუხისმგებლობით ეკიდება საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე საუბრობს კონსტრუქციულადსაკითხი სირგვლივ
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე ყურადღებით უსმენსსხვებს
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლეს შეუძლია განსხვავებული აზრის აღიარება და აზრის გამოხატვა ს ხვისი შეურაცხყოფის გარეშე
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლეს შეუძლია კომპრომისზე წასვლა ჯგუფის ინტერესებისათვის
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე სამუშაოს ასრულებსდროულად და ხარისხიანად
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის


ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები/ ქულები
1–4
5–6
7–8
9–10
ჯგუფის მიერ ინსტრუქციის გააზრება და სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა ინსტრუქცია ვერ გაიაზრა, სამუშაო ვერ დაგეგმა,ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა ინსტრუქცია ნაწილობრივ გაიაზრა, სამუშაო დაგეგმა, თუმცა გეგმიდან გადაუხვია
ჯგუფმა სამუშაო ინსტრუქცია გაიაზრა, სამუშაო დაგეგმამაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
ჯგუფმა სამუშაო ინსტრუქცია კარგად გააცნობიერა,სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებულიყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ ჩანახატზე მუშაობა
სათაური არ შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის შინაარსი არ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი არ იყო გრამატიკულად გამართული
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი არ იყო გრამატიკულად გამართული
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი ნაწილობრივ იყო გრამატიკულად გამართული
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის შინაარსი სრულად შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი იყო გრამატიკულად გამართული
ჯგუფის მიერ სამუშაოს გაფორმება
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო დაბალი, ილუსტრაციები არ შეესაბამებ-ოდა  თემას, წარწერები არ შეესაბამებოდა ნახატებს
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო საშუალო დონის, ილუსტრაციები ნაწილობრივ შეესაბამებოდა თემას, წარწერები არ შეესაბამებოდა ნახატებს
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო საშუალო დონის, ილუსტრაციები შეესაბამებოდა თემას, წარწერები შეესაბამებოდა ნახატებს
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო მაღალი დონის, ილუსტრაციები შეესაბამებოდა თემას, წარწერები შეესაბამებოდა ნახატებს
ჯგუფის მიერ შესრულებილი სამუშოს  პრეზენტაცია
ჯგუფის წევრებიარ აქტიურობდნენ,ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, ლოგიკური კავშირი იყო დარღვეული
ჯგუფის წევრების ნაწილია ქტიურობდ,ჯგუფის  წევრებს შორის ნაწილობრივ შინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, ლოგიკური კავშირი იყო ნაწილობრივ თანმიმდევრული
ჯგუფის წევრები აქტიურობდნენ,ჯგუფის  წევრებს შორის შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, თუმცა ლოგიკური კავშირი არ იყო თანმიმდევრული
ჯგუფის წევრები აქტიურობდნენ,ჯგუფის  წევრებს შორის იყო თანამშრომლობითიგარემო, ლოგიკური კავშირი იყო თანმიმდევრული

  • ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
    კრიტერიუმები
    1–4
    5–6
    7–8
    9–10
    ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
    ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერგააცნობიერა
    ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
    ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
    ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
    ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
    ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა,ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
    ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმამაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
    ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმამაგრამ დროდადრო
     უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
    ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
    ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
    სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
    სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
    სამუშაო ორგანიზებული იყომაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
    სამუშაო კარგად ორგანიზებულიიყომაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორადა თანაბრად გადანაწილდა
    ჯგუფის წევრთა ჩართულობა,ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
    ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
    მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა დ აპასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
    ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
    ჯგუფის  ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერიჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები


ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
#
გვარი, სახელი
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
პატივს სცემს სხვის აზრს
ორგანიზებულობა
კონფლიქტურობა
წარადგენს ნამუშევარს
1.        


+
ხედავს თავის როლს

მორცხვია
2.        

ცდილობს იყოს აქტიური
+



3.        




აგვარებს კონფლიქტს
აქტიურად
4.        

პასიურად
_


თავს არიდებს
5.        






6.        



ვერ ახდენს ორგანიზებას
კონფლიქტურია

7.        

აქტიურად
_





ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
(დაკვირვებისა და კომენტარებისათვის)
ჯგუფები
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
I-ჯგუფი











II-ჯგუფი











III-ჯგუფი










IV-ჯგუფი










V-ჯგუფი









Комментариев нет:

Отправить комментарий